Меню
Your Cart

Често задавани въпроси

Има различни устройства, посредством които може да се осъществи връзка с интернет: компютър, лаптоп, таблет, смартфон, мобилен телефон и др.

На интернет страницата на Сатнет www.satnet.bg е публикувана карта на покритие на мрежата. Информация може да се получи и чрез посещение в офис Сатнет гр. Карлово, ул. Свежен 10, на телефон 0888446706 отдел за обслужване на клиенти, онлайн на интернет страницата на Сатнет www.satnet.bg или на имейл: support@satnet.bg.


При ползване на услугата неограничен достъп до интернет е желателно  първо да проверите връзките между устройствата и наличието на  електрическо захранване до тях. Ако всички връзки са в изправност, може да пристъпите към рестартиране на устройствата (компютър, рутер, ONU, медия конвертор и др.). В случай, че проблемът все още не е отстранен  следва да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на телефон  0888446706 или на имейл support@satnet.bg.


Основните параметри, от които зависи качеството на интернет достъпа са скоростта (download и upload), закъснението (ping/latency) и загубата на пакети (packet loss).

Параметрите за качество на достъп до интернет могат да бъдат измерени чрез безплатните приложения за измерване на скоростите на download и upload и закъснението на вашият достъп до интернет, достъпни в интернет пространството. 


Трябва да имате предвид, че договорената скорост за достъп до интернет е максимално достижима. Влияние върху нея, оказва наличието на безжична връзка (Wi Fi  рутер), както и броят на устройствата едновременно ползващи достъп до интернет.  

Например, ако Вие сте сключили договор за 50 Mbps, но имате безжична връзка и този достъп се ползва едновременно от трима потребители (чрез компютър, лаптоп, смартфон или таблет), всеки от тях ще получава приблизително по 15 Mbps скорост. Ако Вашите смартфони имат достъп до безжичната мрежа, дори в момента Вие да не ги ползвате активно, те  споделят скоростта с всички останали устройства. За да избегнете нежелателно включване към Вашата безжична мрежа е добре достъпът до нея да бъде защитен с парола.

Важно е да се знае, че договорената скорост може да се достигне  само посредством линията за достъп и директно включено към нея едно устройство.

Влияние върху скоростта оказват и ползваните софтуерни приложения за достъп (браузър), защитни стени, броят на потребителите, които достъпват търсената от Вас страница в момента, наличието на вирус във Вашия компютър.

В случай, че имате проблем с достъпа до интернет, който не е разрешен в определения срок, в съответствие с общите условия на Сатнет, имате право да подадете жалба. Жалбите се подават писмено в офис Сатнет гр. Карлово, ул. Свежен 10 или чрез електронна поща support@satnet.bg. В случай, че не сте получили отговор или полученият отговор не Ви удовлетворява, може да подадете жалба до Комисия за защита на потребителите (КЗП) или Комисия за регулиране на съобщенията (КРС), също писмено или чрез електронна поща.

Месечните такси се заплащат от 1-во до 15-то число на текущия месец. Ако имате предстояща такса за плащане например за месец Март Вие трябва да заплатите от 1-ви Март до 15-ти Март. Ако до 30-ти Март не е постъпило плащане за Март услугата автоматично ще бъде ограничена.


При постъпване на Ваше плащане на месечната такса с изтекъл падеж, услугата автоматично се активира.

Да това е възможно като изпратите имейл на support@satnet.bg, в офиса на Сатнет гр. Карлово, ул. Свежен 10 или на телефон 0888446706.

Това е възможно като изпратите имейл на support@satnet.bg, в офиса на Сатнет гр. Карлово, ул. Свежен 10 или на телефон 0888446706.